خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

قفلها

 مهم نیست قفلها دست کیست،

 مهم این است که کلیدها دست خداست...

 

 

مهم نیست قفلها دست کیست،

 مهم این است که کلیدها دست خداست.



 هر موقع می خواهم به یک آرزوی بزرگ دست پیدا کنم این جمله رو برای خودم یادآوری میکنم:       

              

*  آرام باش           توکل کن             تفکر کن             سپس آستین ها را بالا بزن.




 آنگاه دستان خدا را می بینی که زودتر از تو، دست بکارشده است 

 

 

 

 

 




 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سید میثم اتشی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:35 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید.خدمت سرکار خانم سالمی. بابت ایمیلهای ارسالی که بسیار مفید فایده بود کمال تشکر و قدردانی دارم. عید قربان رو همه تبریک عرض میکنم،خدمت دست اندرکاران خانواده سالم.


سلام. متشکرم از ابراز محبت و لطف شما. پیام تان را چند روز قبل خواندم . به علت مشغله هایی قادر به پاسخگویی نبودم. عید غدیر نیز پیشاپیش بر شما مبارک.
انشاالله بزودی وبلاگ هنری از مجموعه سایت بزرگ خانواده سالم را رونمایی خواهیم کرد.
و من الله التوفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد