خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

راهنمای عملی برگزاری کارگاه مهارت زندگی

نویسنده :  لادن فتی

«مهارتهای زندگی» اصول و روشهایی است که به فرد می آموزد در برخورد با مسائل موجود زندگی بهترین و واقع بینانه ترین رفتار را داشته باشد...

 

 

نویسنده :  لادن فتی 

نوع کتاب : روانشناسی

انتشارات : دانژه، تهران، 1385

«مهارتهای زندگی» اصول و روشهایی است که به فرد می آموزد در برخورد با مسائل موجود زندگی بهترین و واقع بینانه ترین رفتار را داشته باشد.

این کتاب در بخش اول با عنوان مهارتهای زندگی و شیوه آموزش کارگاهی شامل: اصول و مبانی مهارتهای زندگی، آموزش کارگاهی مهارتهای زندگی، فنون آموزش کارگاهی و در بخش دوم با عنوان راهنمای گام به گام برگزاری کارگاههای آموزش مهارتهای زندگی به آموزش مهارتهای زندگی می پردازد که علاوه بر منبع کامل و مفید برای مدرسین این حوزه؛ می تواند همراه مورد اطمینان افراد باشد که علاقه مند به فراگیری و کسب مهارت های لازم زندگی هستند. 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات 1 + ارسال نظر
شباهنگ جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ق.ظ

با سلام و آرزوی اوقاتی خوش.
من به شدت به دنبال این کتاب هستم اما متاسفانه انتشارات دانژه می گویید این کتاب را به سفارش وزارت بهداشت و به تعداد معدودی چاپ کردیم و در حال حاضر حتی در خود انتشارات نیز یافت نمی شود. خواهشمندم اگر دسترسی به این کتاب دارید با تقبل هر هزینه ای که داشته باشد حداقل یه کپی از روی آن برایم فرام کنید و به طریق پست آنرا بدستم برسانید. بی نهایت متشکر و دعاگوی شما خواهم بود. منتظر پاسخ تان هستم بی صبرانه.
دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
با تشکر و احترام

با سلام.
جستجو می کنم. اگر تا چند روز آینده پیدا کردم حتما خبرتون می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد