خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

معجزه آگاهی در زندگی زناشویی


اینکه زن و شوهر اگر همدل نباشند، آنچه یکی می گوید با آنچه دیگری برداشت می کند،خیلی تفاوت می کند و هر دو دچار سوءتفاهم می شوند...

 


نام کتاب: معجزه آگاهی در زندگی زناشویی

(نگاهی نو به دنیای متفاوت زنان و مردان)

 

نویسنده: دکتر میر عمادالدین فریور

چاپ: انتشارات فریور

 

در ابتدای این کتاب آمده است؛: « با وجود اینکه زن و شوهر به یک زبان سخن می گویند، اگر همدل نباشند، آنچه یکی می گوید با آنچه دیگری برداشت می کند،خیلی تفاوت می کند و هر دو دچار سوءتفاهم می شوند. در این شرایط وقتی بخواهند مسائل و مشکلات زناشویی را با گفتگو برطرف کنند، نه تنها مشکل برطرف نمی شوند، بلکه سوءتفاهم ها، عصبانیت، دلخوری و آشفتگی ها بیشتر می شوند و حتی روابط مخرب تر و مناسبات زناشویی متزلزل تر می شود.»

 

محتویات این کتاب به شما کمک می کند تابدانید تفاوت های عمده ای اعم از جسمی، روحی و زبانی بین زن و مرد وجود دارد که باعث می شود آن ها از دو دنیای جدا از هم در کنار یکدیگر و زیر یک سقف قرار بگیرند.

در این شرایط آن همسرانی موفق خواهند بود که این تفاوت ها را شناخته و براساس آن زندگی مشترک خود را پیش ببرند.

 

این کتاب در 11 فصل و بخش های متعدد همچون؛ جدول تفاوت خانم ها با آقایان، زندگی زناشویی و ماه عسل، چرا اوایل ازدواج همه چیز دلنشین به نظر می رسد؟، تفاوت عشق و میل جنسی در زنان و مردان و موارد دیگر به شما کمک می کند تا با تفاوت های خود آشنا شده و از آن در زندگی مشترک به شکل ویژه استفاده کنید. همچنین راهکارهایی را نیز جهت رفتار صحیح با همسر ارائه می کند که عمل به آن می تواند به استحکام روابط در زندگی زناشویی منجر شود.










نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://khanavade14.mihanblog.com/

با سلام
همانطور که فرموده بودید لینک شدید در صورت صلاحدید لینک بفرمایید.http://khanavade14.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد