خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

زرشک ، یاقوت جعبه جواهر طبیعت و خداحافظی با اضطراب


اگه بدونید این دونه های کوچولو و ترشی که تو بعضی غذاها میخورید چقدر فایده داره، دیگه از نوشیدن دمکرده و آبمیوهش دست برنمیدارید...
  

 


اگه بدونید این دونه های کوچولو و ترشی که تو بعضی غذاها میخورید چقدر فایده داره، دیگه از نوشیدن دمکرده و آبمیوه ش دست برنمیدارید. بدنتون رو به دست زرشک بسپارید و معجزه ش رو خیلی زود ببینید.

اولین اتفاقی که بعد خوردن یه لیوان آب زرشک میوفته اینه که اعصاب تون آروم میشه. یه مدت که آب زرشک یا دمنوش زرشک بخورید با همه اضطرابها و افسردگی های بی دلیل تون خداحافظی می کنید  .

رگها، قلب و کبدتون با کمک زرشک انقدر خوب کار میکنه که انگار همه شون رو با سری جدید نو و آکبند عوض کردید. کبدی که خوب کار میکنه سموم بدن رو به موقع و به مقدار لازم دفع میکنه. در نتیجه خون رقیق تر میشه و خیرشو همه اعضا و تک تک سلولای بدن میبینن چون از همین خون باید تغذیه بشن  .

زرشک چربی سوزه و این خاصیتش به آدمای چاق چشمک میزنه تا بیشتر ازش استفاده کنن. چربی خون و فشار خون رو پایین میاره و خصوصا چربی های زیاد داخلی و شکم رو آب میکنه  .




دمکرده زرشک خصوصا اگه با برگ و ساقه باشه برای درمان رماتیسم و نقرس یه داروی فوق العاده موثره.زرشک رو به هر شکلی که مصرف کنید از دهن تا دستگاه گوارش همه مسیر رو از باکتریها و عفونتها پاک میکنه، یبوست رو از بین میبره و به هضم و جذب مفید غذا کمک میکنه.

اگه بتونید زرشک تازه تهیه کنید، حتما رو شاخه هاش برگای ریزش رو میبینید. جویدن این برگا، لثه رو محکم میکنه و مانع خونریزی ش میشه.

حالا با این همه خاصیت به نظرتون این میوه ترش و خوشمزه لایق لقب یاقوت طبیعت نیست؟

 

 

 

 

 

 





نظرات 1 + ارسال نظر
مهلا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام خواهر چطوری خوبی؟چه خبرا کجاها هستی؟؟؟؟
ای بابا بچه ماهم به دنیا اومد تو هنوز مجردی واقعا خجالت داره!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد