خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

شناختن و نگاه داشتن حد و اندازه


شناختن و نگاه داشتن حد و اندازه خویش و در نتیجه تجاوز نکردن از آن حد، یکی از رموز حفظ شخصیت و عزت و کرامت آدمی است که آدمی را در نهایت، مشمول رحمت الهی خواهد کرد ... 





نبی اکرم اسلام صلی الله علیه و آله در این باره می فرماید:

«رَحِمَ اللّه ُ امرَأً عَرَفَ قَدرَهُ وَ لَم یَتَعَدَّ طَورَهُ؛ آن که حد و اندازه خویش را بداند و از حد خویش فراتر نرود مورد رحمت الهی قرار خواهد گرفت»









نظرات 1 + ارسال نظر
mohamad یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://tanha-roz.blogfa.com

سلام عزیزم وبسایت زیبایی داری دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول در بیاری؟! از لینک زیر عضو سایت پارس پا شو و ماهیانه 1 میلیون تومان درآمد کسب کن جدی میگم من الان دارم همین کارو میکنم از لینک من عضو شو تا برای من هم درآمدزایی بشه
http://parspa.com/?q=regnuser&moref=zaheri

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد