خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

راهنمای تشخیص ودرمان اختلالات شخصیت و کتاب زوجین روان روان نژند



کتابی بسیار با ارزش برای افرادی که در رابطه عشقی با افراد دارای اختلال شخصیت قرار دارند.راهنمایی عالی برای درمانگران،اعضای خانواده،همسر و دوستان یک فرد دارای اختلال شخصیت...




نویسنده: دکتر لن اسپری
کتابی بسیار با ارزش برای افرادی که در رابطه عشقی با افراد دارای اختلال شخصیت قرار دارند.راهنمایی عالی برای درمانگران،اعضای خانواده،همسر و دوستان یک فرد دارای اختلال شخصیت.

"گزیده ای از مقدمه ناشر"

نویسندگان صاحب نظر این کتاب،در پی سال ها تجربه درمانگری در محیط های تنش زا همچون سازمان های نظامی امریکا،موفق به شناخت اختلال های شخصیت تهدید کننده سلامت خانواده شده،با دسته بندی آنها در 12 گروه،راهنمایی بسیار ارزشمند در اختیار عموم مردم،به ویژه درمانگران و زوج های درگیر،قرار داده اند که امید است با ترجمه شیوا و رسای مترجمان سخت کوش آن و با یاری همه علاقمندان به سلامت روانی خانواده ها و نیز اساتید فن،بتواند در پیشگیری از پرخاش ها و چالش های زیان بار خانوادگی نقشی موثر ایفا کند.
از سوی دیگر،نویسندگان فرهیخته این کتاب ،در پی معرفی هر کدام از اختلال های شخصیتی ،سعی کرده اند علل گرایش افراد مختلف به هر کدام از این اختلال ها را نیز تحت عنوان «چرا شما همیشه جذب این گونه افراد می شوید»بررسی کرده،بسترهای گرایش و عوامل رشد آن را در زندگی پیشین افراد،به ویژه دوران کودکی،واکاوی و ریشه یابی کنند.










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد