خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

خانواده و محصولات فرهنگی > نام کتاب عشق ویرانگر


غالباّ داستان اینگونه آغاز می شود که:شما با فردی جذاب،فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد نخست شیفته و عاشق او می شوید.آنگاه پس از ...




غالباّ داستان اینگونه آغاز می شود که:شما با فردی جذاب،فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد نخست شیفته و عاشق او می شوید.آنگاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیر معمول او می گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او،خود را به نمایش می گذارد.
کتاب عشق ویرانگر به شما کمک خواهد کرد که از وقوع چنین مصیبتی در زندگی خود جلو گیری کنید و یا اگر اکنون درگیر چنین رابطه ای هستید،برخورد موثری با آن داشته باشید.شما از این کتاب به راهبردهایی برای تشخیص فرد دارای اختلال شخصیت و اجتناب از رابطه با او دست خواهید یافت.تصمیمات کارآمدی خواهید گرفت و رابطه عشق سالمی را تجربه خواهید کرد.
برای تجربه یک رابطه عاشقانه و سالم از همین کتاب شروع کنید.هر فردی که خواهان داشتن رابطه سالمی است،کتاب عشق ویرانگر را بخواند و هر در مانگری این کتاب را در کتابخانه شخصی خود داشته باشد.کتابی کاملا علمی و در عین حال ساده و قابل فهم.

 

 

"گزیده ای از مقدمه دکتر بهنام اوحدی"


از هنگام انتشار نسخه ی فارسی کتاب "مردان مریخی ,زنان ونوسی" جان گری تاکنون از ترجمه ی هیچ کتابی همچون کتاب "عشق ویرانگر" نوشته ی جانسون وموری خشنود وشادمان نشده ام.
هرچند درپانزده سال اخیر شاهد ترجمه ی آثار ارزشمند روان شناسی در میهن مان بوده ایم,اما کتاب هایی همچون "عشق ویرانگر" که بتوانند در گستره ی پهناوری از اجتماع,به گونه ای جدی و ژرف سرنوشت ساز و دگرگون آفرین باشند, اندک و تک شمار بوده اند.بی گمان جای این کتاب در زمره ی کتاب های روان شناسی برگردانده شده به فاسی بسیار خالی بوده است.
کتاب "عشق ویرانگر" نسخه ی شفابخش زندگی آشفته و شتابزده ی نه تنها دختران و پسران جوان که زنان و مردان میان سال و سالمند اجتماع در حال گذار ماست.این کتاب با رویکردی استوار بر دانش و پایدار از آگاهی,دوازده دسته ی شناخته شده ی شخصیت آدمی از سوی روان پزشکی و روان شناسی را به گونه ای ژرف نگرانه و گویا -ودر همین حال به بیان ساده وهمه پذیر-برای خوانندگان می شکافد و دردسرهای ناگوار و فرجام های ناخوشایند عشق ورزی و زناشویی با افراد دچار ویژگی (Trait) های پررنگ و اختلال (Disorder) شخصیت را جداجدا به فراخور هریک از دوازده دسته برمی شمرد.











نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد