خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

خانواده و محصولات فرهنگی> نام کتاب احکام ازدواج

 

به مسایلی چون اهمیت و فلسفه ازدواج، مساله تعدد همسر، وجوب و تاخیر ازدواج ، راه های محرمیت و صیغه برادری و خواهری در بخش نخست پرداخته است. در بخش دوم به تفصیل درباره پرسش هایی...

 

 

 

از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها کتاب "احکام ازدواج" مطابق با نظر ده تن از مراجع عظام تقلید ، چاپ و منتشر شد.

 


پرسمان دانشجویی "احکام ازدواج" که مجموعه برگزیده از پرسش های دانشجویی است در 168 صحفه تدوین و به مسایلی چون اهمیت و فلسفه ازدواج، مساله تعدد همسر، وجوب و تاخیر ازدواج ، راه های محرمیت و صیغه برادری و خواهری در بخش نخست پرداخته است. در بخش دوم به تفصیل درباره پرسش هایی چون خواستگاری ، خرید عروسی، شرایط عقد ، مساله اذن پدر ، مهریه ، مراسم عروسی، تدلیس و فریب ، ازدواج حرام، ازدواج با غیر مسلمان، ازدواج موقت توجه شده و بخش سوم و چهارم آن نیز به مسایل طلاق و دانستنی های ازدواج اختصاص داده شده است.


کتاب حاضر که بیست و یکمین مجموعه از پرسش و پاسخ های دانشجویی است توسط حجه الاسلام سید مجتبی حسینی با مراجعه به فتاوای ده تن از مراجع عظام تقلید تنظیم و تدوین شده است.
از ویژگی های این مجموعه افزون بر سادگی و روانی، ذکر ماخذ و مستندات فتاوا است که موجب اتقان و اطمینان خواننده و مکلف می گردد.


تدوین گرکتاب پرسمانی احکام تقلید و بلوغ ، در مواردی که در کتب و منابع مراجع تقلید پاسخ پرسش ها موجود نبوده با استفتا از دفتر مراجع اقدام به ارایه پاسخ نموده است .
کتاب در 3000 نسخه و با بهای 900 تومان از سوی معاونت آموزش و تبلیغ و اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی چاپ و منتشر شده است . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد