خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی
خانواده سالم

خانواده سالم

علمی فرهنگی اجتماعی

ازدواج > اولین قدم شناخت خود


اولین نکته در ازدواج به نظر من شناخت هست و مهمترین شناخت .. شناخت خود .. یعنی اول باید خودمون رو بشناسی.. عقیده ها سلایق و عادتها و تمام ابعاد روحی و ...




اولین نکته در ازدواج به نظر من شناخت هست و مهمترین شناخت .. شناخت خود .. یعنی اول باید خودمون رو بشناسی.. عقیده ها سلایق و عادتها و تمام ابعاد روحی و جسمی خودمون

نکته قابل توجه در این شناسایی .. پی بردن به نکاتی هست که گاهی تعجب خودمون رو در پی داره

اما نکته ای که به دوستان پیشنهاد میکنم این هست که حتما سعی کنید این شناسایی رو مکتوب کنید.. خیلی به کار میاد ..

اول اینکه وقتی میخواهید طرف مورد علاقه رو شناسایی کنید لازم نیست حافظه رو بکار بندازید که در این بین چیزی فراموش بشه ..

دوم اینکه همه موارد در یک زمان به خاطر نمیاد ممکنه هفته ای چند مورد به نظر بیاد بهتر هست همون موقع یادداشت کنید و در وقت مناسب پاکنویس کنید در کنار بقیه

سوم و مهمتر اینکه در بعضی خواستگاری ها که از هوش میرید این نوشته ها میتونه شما رو به یاد خودتون بیاره (اگه دچار نشدید نگید ما که اینطوری نیستیم .. میشید .. حالا ببین من کی گفتم)

 

حضرت علی(علیه السلام):«معرفةالنفس انفع المعارف»

شناخت خود از هر شناختی سودمندتر است

(غرر و در آمدی، صفحه 768، فصل 80، حدیث 151)

 











نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد